piątek, 18 stycznia 2013

Wielka orkiestra świątecznej pomocy! ;)

Heej! 13 stycznia miała miejsce Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Pomagaliście? My pomagamy co roku! Nie uważacie, że tak akcja powinna być także dla zwierząt? Chciałybyśmy, aby powstała akcja związana ze zwierzętami i żeby stała się tak popularna jak Wielka Orkiestra. :) Przepraszamy, że tak długo nie było notki. Egzocia zachorowała i nie miałyśmy jak się spotkać. Ja - Cytruska, mam nadzieję, że Egzocia powróci do zdrowia jak najszybciej! Wtedy będziemy miały więcej czasu na blogowanie. ^.^ Pozdrawiamy! I życzymy, abyście Wy nie byli chorzy. :)

2 komentarze:

  1. Ja zachorowałam XD Życzę Egzoci powrotu do zdrowia .
    I coś o moim blogu :
    Wczoraj zmieniłam link do mojego bloga teraz jest taki:
    york-sisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! O, to życzymy obydwie zdrówka, kochana. :) Już napisałam notkę o zmianie adresu. ;) Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. Egzocia także chętnie pomogłaby mi, ale niestety nie może. :( Dziewczyny! Natalio i Egzocio - zdrowiejcie szybko! Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń